وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

خبرگزاری رئال مادرید_بازی رئال مادرید و بارسلونا در نهایت با نتیجه ۲ – ۲  مساوی به پایان رسید و در بازیی جذاب اما پراشتباه دو تیم امتیازات را در نیوکمپ تقسیم کردند. اولین موقعیت خطرناک بازی توسط بنزما و رونالدو ایجاد شد اما بنزما در این موقعیت مانند یک مدافع توپ را از محوطه جریمه بارسا دور کرد.

پس از ان دو تیم حمله هایی را تدارک دیدند اما در نهایت و در ضربات اخر کم دقت عمل می کردند. بنزما باز هم با بی دقتی در حالی که با والدز تک به تک شده بود توپ را به تیرک دروازه زد. بارسلونا نیز توسط اینیستا موقعیت خوبی داشت اما این فرصت  هم برای کاتالانی ها ثمری نداشت.

بازی در نیمه نخست با نتیجه ۱- ۱ و با گل های رونالدو و مسی به پایان رسید. بازی در نیمه دوم موقعیت گل کمتری نسب به نیمه اول داشت و مسی در دقیقه ۶۱ روی یک ضربه ایستگاهی دروازه رئال را باز کرد و ۵ دقیقه بعد این رونالدو بود که بایک ضربه ارام دروازه والدز را باز کرد و در دقایق اخر بازی ابی اناری پوشان فشاری بیشتری روی دروازه رئال اوردند اما نتوانستند موقعیت جدیی را خلق کنند.

در نهایت بازی رئال و بارسا با نتیجه مساوی به پایان رسید تا کماکان فاصله ی ۸ امتیازی رئال و بارسا در جدول لالیگا پا برجا باشد.



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 1382
بازدید کل : 133086
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1